Rebecca

Valborg

Idag är det då Valborg. Vad kommer hända idag, för er?
Jag kommer först gå i skolan fram till 16.05 (idrott och sen datorkunskaps prov), sen hem, kommer hem vid ungefär halv sex.. Då blir det mat och sen in till Lund och hämta älskling vid halv åtta. När vi hämtat honom ska vi åka hem till Karina, och sen blir det väl att kolla bål. Sen får man se vad som händer! :)


Sitter iaf ute nu, varmt och skönt! :) Sol och inga moln <3 Ungefär 20 grader än så länge!
Men ska snart gå och kolla min mat i matsalen, undra om det går att äta idag?? Har precis varit hos receptionisten och snackat om min mat och frågat hur mycket pengar man får från skolan under APUn, till mat.

Skriver mer senare!

Kramar Rebecca.

Anni

tack för din fråga under min frågestund, svaret hittar du i min blogg :)

E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress