Rebecca

I've lots to do!
Godmorgon! Klockan är nu 10.18 och det är onsdagen den 30de december. Det innebär att det snart är nyårsafton, och även att jag, om några timmar, är uppe hos min älskling igen! Det ska bli riktigt mysigt tycker jag! :D

Men innan tåget går ska jag hinna med lite saker:
- Packa ner det sista.
- Duscha och fixa mig.
- Åka till banken och sätta in pengar.
- Åka och titta på varma skor/vinterskor!
- Hämta ut biljetterna.
- Eventuellt ringa till tandläkaren.

Ja, men där tror jag nästan att jag fick med allt. Jag får hoppas på det, annars kommer jag nog missa att göra något viktigt, men strunt samma nu...

Jag känner verkligen att jag sovit alldeles för lite inatt! Jag somnade vid 05 i morse och sedan gick jag upp nu vid 10. Jag känner att mitt huvud inte mår så bra, men jag ska inte klaga, det är ju självförvållat + att jag kan sova på tåget, eller tågen, i ungefär 4 timmar.

Men, nej, nu ska jag gå och fixa här!
Kramar från mig ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress