Rebecca

Rebecca köper... vadå?
Hej allesammans. Nu har jag en fråga till er angående mobiler och skor. Jag börjar med frågan om skor:

Var kan man köpa bra, relativt billiga och snygga uggs? I antingen Malmö/Lund eller uppe i Skövde/Falköping?

Nu till frågan om mobiler:
Någon som har/har haft antingen Samsung GT-S5600, Samsung GT-S5230 eller Sony Ericsson W595, som kan berätta lite om dem? Om de är bra/dåliga and so on.


Linda

Imorron festa:D

själv?

becka

har du några nyårslöften?:)

Julia

Köpte en W595 i söndags, och är verkligen HELNÖJD med den ;D Den är faktiskt skitbra! Och extremt bra ljud i den!!

saandraa

okej, spännande ;D

haha såg din mobil bild, den där vita sonyericsson är en w595 :p jag hade en sån förut ;D

J.

Fin blogg :)

Michaela

Jag beställde ganska billiga uggs från ellos förra året. vet inte om de finns några nu mera men det kan finnas.

sen den sista mobilen, w575 har jag hört mycket negativt om. de ska tydligen hänga sig en hel del och inte fungera speciellt bra. men har inte haft den själv så vet inte.



sen har jag en kompis som har den rosa samsung, den är jätte tjejig och bekväm :)

Linda

tack detsamma:D

saandraa

jo jag äslakde den, men ville ha e rosa elelr den med en blomma på, fast har en ny nu och den är bättre, är lätt hänt att luckan går sönder på såna där mobiler ;/

detsamma =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress