Rebecca

27/2-09

Skola idag som vanligt. Dagen började klockan nio med utvecklingsamtal med Andreas. På det hela taget gick det bra, fick reda på betyg osv. Sen blev det matte i typ 30 minuter, han inte räkna så mycket men men. Sen svenska, klassråd hela lektionen eftersom Andreas hade massa utvecklingsamtal. Snackade lite om maten, lärarna och sånt.
Sen var det lunch, Wallenbergare med potatismos. Sista lektionen för mig idag var Medieproduktion, även André hade utvecklingsamtal idag, så vi fick jobba på egen hand i Dreamweaver (CSS). Ska göra en egen hemsida. Fast fortfarande inte kommit på vad den ska handla om tyvärr :/ Så har inte börjat koda än.

Efter skolan (14.25) åkte jag in till Lund, banken, för att sätta in pengar. Sjukt lång kö!! När jag kom dit var det på 301, och jag fick 344 -.- Kul. Som tur var, så ringde älskling när jag stod där och väntade :) Så det blev lite roligare. Tillsist blev det iaf nr. 344, skönt!, kom till kassa två, och satte in det mesta av mina mynt (477,50). Sen stack man till bussen, sjukt segt. Helt SEEEEN!!!!! Kom iaf med en buss som gick till Kastanjevägen :) Så behövde inte gå så långt sen iaf.
När man kom hem blev det lite mer dator, kollade hur mycket jag hade. Och till min förvåning hade jag fått studiebidraget idag, så var "jätte mycket" pengar på mitt konto. (Beror på VEM man jämför med, men men).
Sen gick man ner och fikade med mamma, Johan och Oskar. Till datorn igen, typ msn, vent, lite bdb och sånt. Snackade fortfarande med Jesper =). Vid ca. 18.00 kom hans kompisar och hämtade honom, så då fick man sluta snacka.. :( Efter 3h.
Vent med Dennis, Dennis, Kristoffer och Oliver.

MAT! Blev ungefär samma som till lunch idag, lite tråkigt, men mycket godare än det jag fick i skolan. Diskade.
Sen nu tillbaka till datorn, ingen aning om vad jag ska göra här men men. Ingen att snacka med i stort sätt.. Tråkigt men sant.


Slutligen, hittade denna på en sida:


Haha, hur dumma är de egentligen? Hade typ 113 för flera år sen!! Och det där är endå en GENOMSNITTLIG amerikan. Visst finns det dem med högre IQ än mig också. Men finns ju fler med lägre..

Aja, intressant det där. Men nu ska jag återgå till att göra ingenting.
Kul!! Not, but that's life.
Kram kram, Rebecca.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress