Rebecca

Dubbellektion i Medieproduktion

Sitter på medieproduktionslektionen och går igenom html, TRÅKIGT, kan ju redan allt som vi går igenom ju! Och om det faktiskt är något man inte kan är det bara att läsa sig till det lite snabbt. Men men... Svårare för vissa.
Efter att vi gått igenom detta ska läraren iväg till några andra elever, så då ska vi hålla på med bildspelet igen, ska finputsa den eller något, men vet inte vad vi ska fixa, finns några rasistiska bilder i den eller något sånt, och det är såna bilder vi ska ta bort...
Har detta fram till lunch (klockan 12) sen blir det engelska, ska väl hålla på med boken där och sen är det matte, fortsätta räkna.. Sen tror jag att jag sticker till banken och snackar lite med dem och sätter in pengar, tycker att mitt bankkonto kan växa lite fortare!!
Sen blir det väl att betala tillbaka skulden till iaf Johan (typ 800) för tåget för en månad sen eller något. Hem, eventuellt boka nytt tåg till nästa vecka när jag ska åka upp till Jesper, följa med honom till Hovfjället, skidor! :) Ja, hur nu det ska gå vet jag inte, får väl se. Blir väl till att göra lite läxor också, matte och estetisk verksamhet.

Blev en liten istickare på lektionen då, ingenting att göra här! Skriver mer senare...
xoxoxoxoxo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress