Rebecca

World of Warcaft - farligaste spelet

Bara en liten instickare, vet inte riktigt varför egentligen. Bara visa "några" vad de håller på med ;)
(fast vet de kanske redan?)
Aja, nämner inga namn. Men ni vet vilka ni är!
Ni på första raden borde känna er iaktagna!!

Vad har hänt idag då? ...
Skola, som vanligt. Css, tidning, lagar & etik och kollat på intervju... Helt okej dag faktiskt. Efter skolan åkte jag in till stan, gå till banken och sätta in massa mynt (typ 450 elr ngt) sen ta ut pengar till Johan (600 kr), för tågbiljetterna för ett tag sen. Sen gick man runt i Lund lite, H&M, Kicks och Whoops. Sen sticka hem, kolla om det fanns några platser kvar på nästa kurs för övningskörning, nej nej!! Så blev inget den 2a.
Tvingades gå enda från centrum hem, orkade inte stå och vänta på bussen i typ 15/20 minuter. Så gick hela vägen, snackade med älsk Jesper! =) <3 När man tillslut kom hem gav man pengar till Johan, tog lite att äta och så. Sen blev det datorn, försöka göra lite läxor, msn, vent osv.
Sen blev det mat - risröra någonting.
Tillbaka till datorn, snacka med Jesper i telefon och snacka med Dennis och Oliver i vent :) Efter ett tag kom även Kristoffer och även Jesper B (Baaam)? och började snacka.
Har även beställt tågbiljetter till på onsdag (åka upp till älskling då, sticka till Värmland och åka skidor) - kommer hem på måndagen. Åker vid halv åtta på onsdag och kommer hem vid 12 på måndagen efter.

Packlista:
Varma skor
Vantar
Mössa
Varm jacka
Vanliga kläder (byxor, tröjor, underkläder..)
Kamera
(Eventuellt någon läxa, om man orkar. Och dator)
Hygien grejs
Smink?
Underställ


NÅGOT MER??? Jesper, hjääälp! (A)

Ska lägga mig nu, snart, tror jag..
God natt, sov så gott alla söta! :)

Kram Rebecca
Anonym

Är det jag som sitter på första raden? :O



Det är lugnt, Du behöver inte fråga mig, du kan låna allt av mig ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress