Rebecca

Medieproduktion.
Hejsan.
Änsålänge har det inte hänt så mycket under min dag. Upp vid kvart över sju (försent!!) duscha, fixa mig, äta... Hann ändå, åker ju med min pappa och syster på morgonen, så de anpassar sig väl lite efter hur långt jag kommit. Kom iväg vid 10 i åtta, så det var inte så farligt sent precis, syster kom inte försent till skolan och jag hann med bussen från stp vid 08.10 - vilket innebar att jag fick sitta i skolan jätte länge (35min) innan vi började. Dubbellektion i medieproduktion (9-12) skulle hålla på med filmen - gjort om den igen. Men kan inte filma förens på lunchrasten så kollat lite film från www.alluc.org (The Ring) fast fick bara kolla 72min elr vad det var, så nu sitter jag mest här och väntar på att vi ska sluta så man kan börja gå och äta.

Skriver mer senare!
Kram.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress