Rebecca

Så jävla arg
Kollade precis min mail - hade fått mail av en av mina lärare där det stog att jag skulle få ig-varning i medieproduktion eftersom att de inte fått in min uppsats än!
Men, jaha?! Jag skrev förra veckan och frågade om jag kunde få lite extra tid för att vi haft så mycket med bröllop och allt det där!
Fick svar av den andra läraren (svenska) - det är ju ett arbete i både svenska och medieproduktion - i alla fall, han svarade och sa att det var okej om de fick in den i början av nästa vecka.
Vad är det för fel på dem?!?
smäm

det var ju verkligen inte sjysst av din lärare. hoppas det ordnar upp sig!



bortsett från att din meny har halkat ner till botten av sidan i mitt firefox (gissar att det ser bra ut i explorer) tycker jag din blogg får mvg.

Appe

Det är lärare?

Försök att föra en dialog med dom och hoppas på det bästa!

Kämpa på älskling <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress