Rebecca

Sitter i soffan
Sitter i soffan och kollar lite då och då på tv. Kvällen har ägnats åt att kolla på film (The Chronicles of Narnia - Prince Caspian: The Return to Narnia) i 2.5 timme, sen snackade jag lite med pappa om den här uppsatsen jag ska skriva, om medieteknik, tills i början på nästa vecka!
Började att skriva den för kanske en timme sen, så nu har jag kommit igång i alla fall. Ska skriva mer på utredningen, börja på slutsatsen, innehållsförteckning, källförteckning och ett abstract! Det kommer bli mycket att göra på kort tid, men det är bara att bita ihop! Hinner förhoppningsvis lite imorgon innan bröllopet, och sen när gästerna har åkt på söndag!
Om jag inte hinner klart tills dess får jag ta med datorn till SVT och sitta och skriva på det när jag har rast eller inte har något att göra. Inte för att jag tror att det kommer bli många fler sådana dagar (de har ju börjat med inspelning!), men jag får se. :)

Blir nog snart sängen för mig, ska ju upp och sen bröllop imorgon!
Kramar Rebecca.
Bitterfitta

Vem fan är snygg? :P Tack för din kommentar! Det är alltid kul när det blir diskussion om viktiga ämnen :)

appe

Hoppas din uppsats blir bra :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress