Rebecca

Helgen ♥
Hallå där. Då var det alltså måndag igen, vilket innebär skola! Jag sitter redan nu och väntar på att vi ska börja med Grafisk Kommunikation A, som kommer vara enda tills det är dags för lunch.

Jepp, jag kom hem från älsklingen ganska sent igår, runt halv elva. Då blev det till att packa upp packningen, sedan satte jag mig med pappa framför TV:n en stund och åt klementin, sedan blev det dags för mig att packa lite och sedan blev det sängen.

Men nu till vad som hänt sen jag skrev sist. Ett tag efter att jag skrev så åkte vi och kollade på Jespers ishockeymatch, Falköping gjorde det första målet, sedan kom Skara och gjorde två mål, Falköping ett, Skara ett och sist Falköping ett till. Nej, nu missade jag ett av målen. Efter matchen åkte vi och hämtade mat och sedan hem till älskling för att fixa sig lite och äta. Jesper åkte visserligen innan vi åt, han skulle ju äta nere på Sportvallen! I alla fall, en stund efter att vi ätit och tittat på "Det bästa från IDOL" (jag såg inte hela visserligen), så kom Adam och hämtade mig, sedan åkte vi till Stennert på förfest. För mig blev det inte FÖRfest eftersom att jag inte kommer in på krogen, haha.

När Adam och jag kom dit var det bara Johan och Jonsson som var där, efter en stund kom även Frida, Friberg, Sanna och Stennert. Sanna och Stennert kom och gick lite som de ville. Efter ännu en liten stund kom även Robert och Sara dit. Det hände inte så jätte mycket, snack, musik, titta på videos på internet och liknande. Vid 22.30, eller något, kom Jesper och då var det dags att köra in 18åringarna till Skövde och krogen, sedan åkte jag och Jesper hem, blev sängen ganska snabbt. Jesper var ute en runda till för att hämta sina föräldrar också.

Igår då.. Ja, det var ju då det var dags för mig att packa och åka hem. Som tur var bestod inte hela dagen av det. Kändes som att vi åt hela tiden, haha. Frukost, tårta och lunch. Egentligen hände det inte så jätte mycket mer, tittade lite på datorn, förde över deras fotbollslags fest-bilder till Jespers dator, jag har inte så mycket mer att säga om söndagen egentligen. Vid 17.20 tog vi bilen ner till stationen, först åkte vi visserligen runt en runda i Stenstorp, sedan klockan 17.33 kom mitt tåg och det var dags att åka.

Tågresan gick bra, det blev byte i Falköping och Göteborg som vanligt när jag åker hem. Det blev inga stora förseningar, var inte tvungna att stå stilla i flera minuter - när vi inte skulle göra det alltså. Riktigt skönt! Väl framme i Lund hämtade pappa mig och så åkte vi hem till oss. Och resten vet ni ju!

Idag blir det som sagt Grafisk, lunch, Svenska B och sist Mediekommunikation A. Slutar vid 15.00, hem ganska direkt och sedan blir det kanske lite läxa. Eller, det ska det blir - har ganska mycket denna veckan!

Kram på er ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress