Rebecca

Sista inlägget nu då.
Nej, kommer inte sluta blogga! Men, detta kommer bli det sista inlägget på några dagar - om det inte blir mms-bloggning, som visserligen inte funkat för mig, men men.

Anledningen till detta är att jag, min pappa & syster + min pappas tjej och hennes barn ska åka till Blekinge i några dagar. Vi kommer åka ganska tidigt imorgon och sedan kommer vi inte hem förens på söndag någon gång. Hoppas verkligen att det kommer bli 4 härliga dagar för oss, där vi lär känna varandra lite mer.

Så, ja.. Det kommer inte bli så mycket uppdatering nu på ett tag. Hoppas att detta är okej för er. Kan ju inte göra så mycket åt det heller - det finns inget internet där och vi har inte något mobilt bredband.

Hoppas att även ni kommer ha det fortsatt bra, så hörs vi när jag kommer hem igen!
Kram ♥

Kommer självklart ha med min kamera, så förhoppningsvis kommer ni att få se ett gäng fina bilder när jag kommer tillbaka!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress