Rebecca

Snart dags att åka.
Godmorgon allesammans! ..Eller, egentligen inte godmorgon (för mig i alla fall), jag har varit vaken ett tag och fixat lite här. Ska alldeles strax gå och äta sen är det i stort sätt bara borsta tänder, fixa hår och packa ner det sista.

Haha, där lät det som att jag inte gjort mycket alls, men om man bara har tänder och hår kvar så är det ju bara tandborste, tandkräm och hårborste som ska ner i packningen! Sedan ska jag även packa ner datorn så att vi kan kolla film på kvällarna - vet inte om det finns någon DVDspelare nämligen.

Men, nej, nu måste jag fortsätta här hemma! Hoppas att ni får ett par härliga dagar nu.
Kram ♥
Hanna

Hej hej! Vilken fin blogg du har :)

tänkte fråga om du skulle vara intresserad av att följa mig via bloglovin? Självklart kommer jag att följa dig också :)

Sanna

sugen på en ny bloggdesign ?

Nu har din chansen att buda hem en helt unik och egen bloggdesign till toppenpris , tex dessa:

http://moonzanna.se/2009/october/sugen-pa-en-ny-bloggdesign.html#comment



Har du andra önskemål ? Tveka inte på att höra av dig till http://sannae.se så kan hon hjälpa dig !



Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress