Rebecca

Onsdag.
Så kul jag har, börjar egentligen inte förens om 1.5 timme, men har redan varit här i en 30 minuter. Anledningen, eller -na ska man kanske säga, är dels för att bussarna nästan aldrig går från pappa och för att om jag väntar så är det inte säkert att jag kommer upp - för mig är det mycket svårare att komma upp om ingen är där och tjatar!
Så, därför är jag här nu, och tänker ägna den tiden åt läxa, småföretagande just nu! Håller på att göra en uppgift angående räntor och amortering! Riktigt trött där jag sitter, och om det inte skulle vara massor av liv runt så skulle jag nog sova!
Haha. Sitta i skolan mellan 08.30 och 15.30 ungefär, men jag har bara två lektioner, riktigt kul! Så kommer varannan onsdag se ut för mig framöver.

Men, skolarbeten då då!
Kram ♥
Anonym

jo jag vet :/ men du kan ju välja att få produkter värt 3000 kr hemskickade till dig istället :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress