Rebecca

16.55
Dagarna bara rusar förbi, klockan är snart fem och jag kom nästan precis hem. Visst, det kändes inte som dagen rusade fram när jag var i skolan, tror att jag börjar bli lite hängig faktiskt. Ont i huvudet och halsen, plus att jag är lite tung i huvudet också och så är näsan lite halvtråkig. Men, äh, det är bara att stå ut, jag tänker inte missa skolan för en sån liten skitgrej. Jag är snart bra igen!

Idag har jag haft tre lektioner - foto, natur och projekt & företagande. På foto-lektionen tittade vi på bilderna som vi hade tagit i läxa, gick igenom lite mer om bländaren och sen gick vi ut och fotade. Efter lunchen var det natur och då fortsatte vi bara med genetiken. På projekt & företagande så satte vi igång med våra affärsidéer, det är precis som det låter - man ska starta ett eget företag, eller i alla fall förbereda det, skriva en affärsplan och sådant. Nu ska jag nog vila mitt huvud lite, och så ska jag ta något litet att äta - om det nu finns något gott. Hej!
Ellen Schutz

sv;ao, vill inte ha höst fast ändå vill jag :P vill ju kunna fylla år någon gång :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress