Rebecca

baby i love your way
Om lite drygt 2.5 timme får jag äntligen träffa underbaringen igen! Tåget landar i Lund vid åtta, då bär det av hemåt pappa ganska direkt skulle jag tro. När vi kommer hit ska Jesper få i sig lite mat och sedan vet jag inte vad som händer. Ligga och mysa vid TVn kanske?

Imorgon ska vi åka upp till stugan igen, träffa massa folk och se på Johan Sahlberg på kvällen. Stannar över natten. Sedan på lördagen ska vi åka hem. Dock ska vi först inom Karina och fira hennes ena dotter. Mer än så vet jag inte att det händer på lördagen. Sedan kommer man då till den där jäkla söndagen, som inte jag vill prata om, då ska nämligen Jesper hem igen - tillbaka till jobbet på måndagen nämligen. Blä! Men, strunt i det, nu först ska vi ha några härliga dagar tillsammans. Kram ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress