Rebecca

last day of july
Hej. Då var vi hemma från östkusten och allt vad vi har gjort, igen. Igår åkte vi upp till stugan vid två/tre-tiden, åkte inom farmor och farfar en stund. Åt lite och myste med katten. Någon timme senare körde vi vidare, väl framme hände det inte jätte mycket. Packade in våra saker och sedan tog vi det mest lugnt fram tills maten var klar. Efter maten skulle vi dra oss mot rökeriet där Johan skulle spela, där träffade vi några kompisar till kusinerna. Johan var bra, satt där hela kvällen då han spelade. Runt elva var han klar och då gick vi tillbaka till stugan, åt nattamat i form av hemmagjorda langos (+ en hel del snack), sedan gick vi och lade oss.

Idag vaknade vi runt elva, upp och göra vid sig och äta. Sedan var det dags att sätta sig i bilen och åka mot Lund och födelsedagskalas hos Karina. Var där ett antal timmar innan vi skulle hem. Körde inom mamma för att hämta pass och en lapp.

Nu på kvällen har vi mest tittat på tv och nu äter vi lite, nu ska jag återgå till de andra här hemma. Hej!
sandra

jaha okej! i lund har jag haft min bästa upplevelse ever då jag fick hålla min favoritartist i armarna på mejeriet. haha, sjukt onödig fakta men var tvungen att nämna det ;) haha1

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress