Rebecca

29 juni
Dagen idag har till stor del handlat om jobb. Var nere vid lagret vid tio och sedan var vi tillbaka hos Jesper vid fem. Jobbet idag bestod till stor del av skärning i gummi och slipning av plast, sedan var vi även och lämnade lite saker på Volvo i Skövde, där vi även åt - i Skövde alltså.

När klockan slog fem var vi som sagt tillbaka hemma igen och då blev det dusch. Vid sju stationerade vi oss på Sportvallen där A-laget hade match mot Sandhem, vinst med 1-0, och sedan åkte vi tillbaka till Jesper igen. Efter det har det inte hänt så mycket mer, ätit hämte-pizza och tittat på Spanien-Portugal, dock somnade jag i slutet av den matchen men jag vet att det slutade 1-0 till Spanien. Just nu sitter vi på Jespers rum, han spelar spel och jag sitter här och skriver + längtar efter godis - är så jäkla sugen på det just nu av någon anledning!

Imorgon ska vi eventuellt fixa lite med deras båt, måla undersidan och sånt, så att de/vi kan ta med den till kusten när vi åker dit. Blir eventuellt kusten för mig och Jesper nu på torsdag, inget bestämt men kanske.

Men nej, nu ska jag sluta. Hörs antagligen imorgon!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress