Rebecca

It's getting later and later
Även dagen idag har bestått av jobb nere på JA Transportband. Har till stor del målat idag faktiskt. Vi kom dit ner vid elva och så åkte jag tillbaka hem med hans pappa vid halv sex ungefär. Då blev det två tallrikar fil och START (tror jag att det var) och sedan dusch. Nu sitter jag här påklädd och väntar på att klockan ska bli kvart över sex eftersom att vi då ska åka till Grolanda och titta när Stenstorps U-lag spelar match. Först ska jag bara borsta igenom mitt hår och så funderar jag även på om man ska fråga om jag ska sätta igång en maskjn tvätt - det är ju faktiskt jag som fyllt tvättkorgen här denna gången. Känns taskigt att låta mamman här i huset göra allt!

Men, nej, nu ska jag fixa håret. Hej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress