Rebecca

Sista maj
Godmorgon godmorgon, fastän man varit vaken i någon timme. Idag är jag, som ni kanske vet, ledig. Otroligt skönt faktiskt! Så idag ska jag bara sitta hemma och slöa, kolla över vad jag ska ha med mig upp till Jesper och vad jag ska ha med hem till pappa. Sedan hade jag även tänkt ta ett härligt litet bad, får se hur det blir med det - tid och sådär. Vid 17/18-tiden antar jag att pappa kommer hit och hämtar mig, och ikväll hade jag skumma igenom matteboken eftersom att jag ska ha mitt VG-kompletteringsprov imorgon! Egentligen ser läraren att jag kan allt så egentligen har jag ett VG redan, men det var något litet som var lite osäkert, vet inte vad bara.

Men, nog om det. Nu ska jag sätta igång med packning och allt sådant! Kram.
Rebecca

kikar in :)

Rasmus

Du hade ju kunnat göra mina svneska uppgifter om du bara suttit där och latat dig :P

Rebecca

svar till Rasmus: You wish ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress