Rebecca

kom fram, kom fram!
Igår kom jag fram till att jag tappat bort mitt anteckningsblock som jag hade fått till att anteckna saker som skulle göras under dessa veckorna på min praktikplats. Jag letade runt på alla tänkbara ställen i lokalen och även några gånger i väskan, utan större framgång, så jag tänkte "Ja, men då kanske jag av misstag har lagt av den hemma. Fastän att jag inte kommer ihåg det.". Så idag, nu när jag kom hem till mamma, kollade jag runt på mitt rum. Men ingenstans där jag brukar lägga mina saker ligger den..

Vad fasen?! Är det folk nu som snor anteckningsblock eller? Eller är det bara jag som är allmänt jäkla förvirrad? Jag förstår inte det här...

Update: Jag hade den i fredags, så det är inte så att jag har varit helt oansvarig och inte brytt mig om den. Den har inte varit borta super länge..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress