Rebecca

collarbone
I don't like this, I don't like this at all!

För ungefär 1.5 timme sedan ringde Jesper mig från sin mammas telefon. Han sa att han antagligen hade brutit nyckelbenet och att de var på väg in till sjukhuset i Skövde. De hade först varit i Falköping men där kunde de inte röntga, men de sa att de trodde att det var brutet...

Det som gör situationen lite "komisk" är att jag för en vecka sedan frågade varför han måste spela den där jäkla sporten (ishockey). Att jag inte riktigt gillar det just för att det lätt händer små incidenter under matcherna. Och nu, en vecka senare, är han påväg till sjukhuset för att röntga ett eventuellt brutet nyckelben...

Med det säger jag inte att han inte FÅR spela, det jag säger är att jag inte riktigt gillar det för att man lätt skadar sig - vilket är bland det sista som jag vill ska hända honom.

Usch! Jag vill bara att tiden ska gå lite snabbare så att det blir måndag så att jag kan komma upp till Stenstorp och krama om min älskling! ♥
jennie

Hoppas det går bra med han... Killen höll på med kickboxnig förut, men har slutat nu.. han blödde hela tiden, blåtiror osv...

Jag älskar katter oxå, måste ha minst en (just nu tre).. trots allergi!

=S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress