Rebecca

sista oktober
Godmorgon på er! Ni har väll inte glömt att ställa om klockan inatt? Själv vet jag inte hur det är med mina två klockor på mobilen och datorn, jag tror att de ställer om sig automatiskt, men man kan ju aldrig veta till 100%.

I alla fall, om klockorna går rätt så är hon snart tolv. Alldeles strax så ska jag gå ner och se om det finns någon frukost kvar. Vid två-tiden ska vi åka hemåt eftersom att min syster ska träffa folk vid tre, pappa och jag ska bara hem och göra vad vi vill. Jag ska även klämma in två samtal/diskussioner med honom, ett om mina släktkalas-tankar och ett om studentkläder.

Jag ska även kolla över om det finns något hemma hos pappa som jag ska ta med mig upp till Jesper, imorgon ska jag ju åka. Följer med pappa på morgonen när han ska till jobbet, han släpper av mig hos mamma och så packar jag en stund. Vid halv ett går tåget och sedan är jag framme vid fyra.

Puss på er, nu ska jag gå och äta frukost!
Jennie

Va bra att du får åka och ta hand om killen..hur gick det med nyckelbenet??

Du får vänta tills du har egen lägenhet och köpa kisse då!!

Hoppas du får det toppen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress