Rebecca

Kenza & Tyra Show
För en timme sedan kom jag hem från Lund där jag, mamma, Johan och Oskar tittade på en musikal. Den var riktigt bra, men ibland kunde det vara lite svårt att hänga med. Om tre veckor ungefär kommer jag att träffa två av dem som står bakom den (om någon nu är intresserad). När vi kom hem satte jag mig framför datorn och kollade in Kenza & Tyra Show, det var riktigt bra tycker jag!

Om en liten stund ska jag fixa det sista med packning och lite annat, och så ska jag även duscha och fläta håret så att det är fint och vågigt imorgon. Love it!


LISOU

Tittade precis på Kenza & Tyra show jag med, riktigt bra!

natali

sv: hahaha jävlar va mycket,. hoppas att du mår bättre imorgon,

LISOU

Eller hur. Jag tittade inte heller så mycket på det när Bella var med, men jag kommer definitivt titta på det nu i höst. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress