Rebecca

The Royal Wedding
Vilken dag! Skola mellan nio och halv tolv. Satte igång med den sista uppgiften i Arbetsmiljö & Säkerhet och så pratade jag med läraren om vad jag behöver göra för att få MVG i kursen. A&S följdes av Psykologi där vi pratade, lyssnade och läste om depressioner. När lektionen började lida mot sitt slut och jag hade läst det man skulle satte jag mig och kollade på The Royal Wedding. Prins William och Catherine Middleton, de gifte ju sig idag.

Jag hann se fram till det att kören började sjunga efter att biskopen av London hade haft sitt tal. Då var det dags att ta ner mina bilder från gårdagens utställning och sedan bege sig mot bussen. Väl hemma slog jag på teven, ettan, för att fortsätta kolla på bröllopet. De hade hunnit ut ur kyrkan och satt i sin vagn på väg mot Buckingham Palace. Tänka sig, där var jag för 4.5 år sedan! Haha...

Självklart så somnade jag i soffan av utmattning. Missade kyssen på balkongen och allt. När jag vaknade var klockan runt sex och det var dags för städning. Så jäkla tråkigt!!!

Efter städningen lagade vi mat tillsammans, vi tre som var hemma. Hemmagjord fullkorns-pizza, mums mums! Efter maten hade klockan hunnit bli nio och fram tills nu har vi sett på en film.

Det var denna kyss som jag satt och väntade på, men självklart så somnade man.
Jäkla allergi och jäkla medicin!

A N G E L I J N A

fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress