Rebecca

medieutställning.
Efter en natt med väldigt lite sömn och en lång skoldag är jag ganska mör. Jag somnade inte förens vid halv fyra inatt och sedan var jag tvungen att gå upp vid halv åtta igen. Skolan satte igång vid nio som vanligt, och hela dagen spenderades åt utställnings-fix. Vi hade nämligen en medieutställning idag + presentation av våra projektarbete. Jag hade med mig sex bilder som sattes upp på en av väggarna tillsammans med en liten text.

Vid fyra satte utställningen igång. 1.5 timme senare bjöds det på kvällsmat i form av pizza, och vid sex var det Öppna Huset igång.

Efter snack med personer som tyckte att mina bilder var fina och lite slapp ute på trappan hade ytterliggare 1.5 timme gått. Dags att ta sig hemåt och jag fick sällskap av Julia som skulle ta samma buss!

Mitt lilla hörn!

Natalie

Fin blogg ;´)

anniepiie

Fina foton jag ser, duktig du är! :) ha en härlig fredag nu. Kramis

elfina

skulle du vilja ha sveriges mästerkock 2011 receptboken? goda chanser finns att vinna den om du hjälper mig att välja ut din favorit bildikon på min blogg. En kommentar, that`s it.

Hoppas du vill va med..



Elfina

Julia Salih

veckans blogg ?

få chansen att din blogg kan bli det hos mig.

www.jjjuliasalih.blogg.se

(i inlägget tävling så har du all information ..

Hoppas du kan va med & tävla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress