Rebecca

23:30
Idag var jag tvungen att gå upp redan vid halv sju även om jag inte behövde sätta min fot på skolan förens 12.40, om ens då... Pappa var nämligen tvungen att åka iväg tidigt för att hinna med ett flyg från Köpenhamn, och eftersom att det är "flytt-dag" så har man lite saker att flytta på. Inte det ultimata att ta med på en buss kanske?

Men, det var bra att jag kom upp så tidigt. Då hade jag ju hela förmiddagen på mig att hålla på med skoluppgifter. Lite fixades till projektarbetet och så fixade jag hem de nya intervjufrågorna i Naturkunskap B. Efter skolan åkte jag som sagt till Nova Lund och mötte upp Stephanie. Där gick vi runt, kollade i affärer, men pratade mest. Vilket var riktigt trevligt!

Nu på kvällen har jag suttit på datorn och kollat runt lite. Pratat med en som gick i min klass innan, innan hon bytte skola, och vi bestämde att vi ska träffas nästa fredag. Det var verkligen på tiden! Jag har inte träffat henne sen innan sommarlovet...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress