Rebecca

Chèvre & Fikonmarmelad
Efter den "väldigt långa" skoldagen satte jag mig på en buss som tog mig in till Lund Central, där bytte jag till en buss som skulle ta mig ut till Nova där jag skulle träffa Stephanie. Efter ungefär 20 minuter var jag framme... Vi gick runt i en massa butiker, främst letade vi efter skor till studenten + balen, men vi var och tittade i lite klädesaffärer också. Jag var lite mätt på affärer efter en helg fylld av shopping, eller ja... letande i alla fall, så för mig blev det inget handlat.

Efter någon timme satte vi oss på Espresso House och fikade. Jag provade en macka med chèvre & fikonmarmelad och apelsinjuice, vilket var riktigt mumsigt!

elina

sv: tack så mycket för tipset! :) jo det är fint med mig också :D

AMANDA FALK

muuums :D älskar chevre! speciellt grilald med honunh och nötter ;-)

Sv: Hmm, synd att det inte finns, men det är ju jätte enkelt att göra egen om du tänkt äta hemma. Keso + musli med massa torkad frukt :)



Ha en toppen bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress