Rebecca

29 januari
Alldeles strax så ska vi sätta oss i bilen och köra upp till kusinerna, vi hade nämligen tänkt åka skidor imorgon i en backe som finns ganska nära dem och då kan man ju lika bra köra upp idag så att man inte behöver köra lika långt imorgon morgon... Plus att vi får träffa dem lite också!

När vi kommer fram så hade jag tänkt sätta mig och göra lite skoluppgifter som behövs göras. Jag har försökt göra ett litet "schema" på i vilken ordning som läxorna bör göras, så det ska nog gå bra - utan att jag kommer av mig och börjar göra annat. Duktig jag är va? :)
Elin

Hur är läget ?:-)

julia

Gud va kul att åka skidor !

fin blogg du har föresten :)

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad gör du en sånhär vacker Söndag? :D



Kram

Klara

Tjenixen! Nu är veckans blogg vald, du får gå in och kolla vem det blev (;

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress