Rebecca

Vångabacken
Jag ville bara sticka in näsan och se vad som hade hänt här sen sist, vilket inte var så mycket. Idag har det varit en ganska aktiv dag med skidor, utförsåkning. Vi var i Vångabacken och åkte, inte särskilt stort (eller brant) men fullt tillräckligt, om man bara ska ut och åka lite en dag, och väldigt kul! Jag tränade en del på att ha skidorna mer ihop och jag tyckte att det gick väldigt bra.

Jag tog en bild när vi satt och fikade och så spelade vi in en kort liten video. Videon har jag inte tillgång till just nu, men bilden kan ni få se... även om den kanske inte helt gör ut sin rätt?

Det ser inte jätte brant ut som sagt, men när man är på toppen ser man faktiskt att det är lite höjdskillnad... Det var i alla fall ett UNDERBART väder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress