Rebecca

the last thing in school
Min hjärna har nog verkligen gått på lov nu. Eller semester kanske man ska kalla det nu? Jag har ett prov i morgon, mitt sista grej för hela gymnasietiden!! Jag satte mig med boken i knäet precis för att plugga lite innan Jesper kommer. Det enda jag kände var, näää det här orkar inte jag med... Det känns ju bra, speciellt med tanke på att min lärare sa att om jag fick bra på/klarade provet så skulle jag få VG i kursen. Jag vill verkligen få bra på detta provet nu, även om jag nog i vanliga fall hade nöjt mig med ett G i Natur B.

Men äh, jag klarar av det här i alla fall. Allt annat har ju gått så himla bra nu i trean så varför skulle detta skita sig egentligen? Dessutom fungerade ju prestationsångesten bra på psykologi-provet (läraren sa ju att om jag fick MVG på det så skulle jag gå MVG i kursen), och vad fick jag där - jo, ett MVG, även om jag kanske hade övat lite i underkant...

Resultatet som spred ett stort leende på mina läppar!

Kajsa Bjäräng

Vill du bli länkad i min blogg? Rösta på mig här, nr 5 kajsabjarang.blogg.se

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



och kommentera sedan detta inlägg, länkar dig när tävligen är avslutad

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/may/rosta-och-du-blir-lankad.html#comment

Anni

Vad kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress