Rebecca

10:46
Hej på er. De senaste dagarna har jag haft sjukligt ont i huvudet. Antagligen är det en blandning av för lite mat och dricka, dålig sömn och att jag inte varit ute särskilt mycket. Var ute och gick en runda igår, i hopp om att det skulle bli lite bättre. Men icke... Idag vaknade jag i alla fall utan någon huvudvärk. Yes, tänkte jag. Men nu, inte ens en timme senare är det fullt ös igen. Det är inte riktigt så illa som igår, men det är ändå inget kul.

Just nu dricker jag lite gott the, mums, och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Idag ska vi nämligen till huset i Staffanstorp, antagligen sista gången för mig, och rensa lite till. Även om vi har lagt några dagar på att rensa/flytta ut grejor till andra stället/städa så finns det ändå en del kvar. Vi ska fortsätta med det idag.

Jag har ställt mig frågan ett antal gånger. Även här på bloggen. Hur har vi fått plats i det lilla huset? Det nya, väldigt mycket större, huset är ju redan fullt med möbler...
MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida!

Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

anniepiie

åhh krya på dig, inge kul att ha ont i huvet! :( Hoppas att det går bra och att ni kommer till rätta i det nya huset, tar ju ett tag innan man kan börja slappna av! :) SV: jaa, känns himla bra faktiskt! :)Ta hand om dig!!! Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress