Rebecca

24 november 2011.
Idag har det varit en bra dag. Sov till tolv (lite länge kanske). Upp, äta, duscha och klä på sig. Försöka få tag på mamma i en timme ungefär. Därefter satte man sig på cyklen och cyklade ut till nya huset. Vajra-runda. Kaffe och prat med mamma. Mys med djuren. Kollat på bilder. Fixat och ordnat med grejor - burit upp på vinden.

Pappa kom och hämtade mig när han slutat jobba. Åkte hem och fixade maten tillsammans. Tacos, mums. Sedan har det varit en kväll framför teven. Och datorn. Har letat julklappar och kläder inför nyår. Börjar få lite lätt panik här nu. Det är snart dags! Idag har det varit exakt EN månad till julafton...

Men, men. Man ska inte deppa ihop för det. Det löser sig. Eventuellt så har jag hittat lite kläder inför nyår. Men vill åka och kolla på det i affären så att jag ser ifall det motsvarar mina förväntningar.

Nu ska jag i alla fall sova. Upp tidigt imorgon för att åka till tandläkaren. På kvällen sedan ska vi upp till mina "småkusiner" och se dem uppträda. Streetdance tror jag att det är - kul :)

Kan det vara något tro? Plus ett par skor och lite smycken såklart! Ska man köra barbent?

anniepiie

Riktigt snyggt ju! :D Sv: jo, förstår att du skulle vilja ha det nu! :P hehe önskar jag kunde ge dig ett i julklapp! ;) hihi Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress