Rebecca

dött och tråkigt
Det är konstigt vad ens energi helt kan gå ur en när man sitter hemma och gör i stort sätt ingenting. Jag har noll energi, har inte lust att göra ett skit... Ingenting! Jesper är på mig med att jag borde ut och springa, cykla - röra på mig. Men jag har verkligen ingen lust alls till det. Jag borde söka miljontals jobb, jag har ju tiden i alla fall, men det finns ingen lust till det heller. Allt känns helt platt, grått och tråkigt! Visst är det mysigt att träffa mamma, men energin finns inte där... Jag kände mig i alla fall rätt så duktig igår då jag hann med en hel del; dammsög, diskade, gjorde en liten grej för mammas företag, var ute och gick med hunden och lagade mat. Idag har jag däremot inte gjort mycket alls - mejlat iväg en grej och kört igång en maskin tvätt. Det är väl det, och kollat runt på platsbankens hemsida.

Dött och tråkigt, det är så det känns!

I lördags körde jag till Burlövs Center. Vi behövde grejor på apoteket och inne på Coop. Sedan köpte jag även lite kläder, ett par jeans och en tröja på Gina - bild kommer. På kvällen lagade vi mat tillsammans, halloumi till "förrätt" och sedan en god pasta och pastasås med kräftor! På söndagen begav vi oss hem till mamma, en rätt lugn dag. På måndagen skulle jag infinna mig på Arbetsförmedlingen i Staffanstorp för möte, sedan träffade jag på Susanne, hennes son Liam och en kompis till henne när jag tog mig till bussen hem. Satt med dem en stund medan jag väntade på bussen. Tisdag-onsdag vet ni ju redan, och där får det nog vara nog med uppdatering - for now. Ska väl ta mig ner till tvättmaskinen och hänga upp all tvätt, sedan ska jag försöka få ihop några personliga brev så att jag kan söka lite jobb...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress