Rebecca

sjukling och beröm
Skit. Detta är så tråkigt, jag blir aldrig frisk... Jag har gått och huttrat nu sen i söndags och idag bär det av mot Jesper och sedan imorgon Stockholm. Näsan rinner, huvudet känns tjockt och gör ont, nacken likaså. Även örongångarna har fått sig en liten törn. Jag får väl vila hela tågresan upp till J och hoppas på att jag mår bättre någon gång, snart, helst redan när jag kommer upp. Hittills har det varit så att jag mått bättre och bättre ju längre dagen går, men att jag sedan - morgonen efter - startar upp på noll igen. Kan inte min kropp och mitt immunförsvar skynda sig lite?? Jag har bälgat i mig en massa te, några koppar med honung istället för socker, idag har jag redan druckit två.
 
I alla fall. Sista dagen på jobbet igårkväll, för tillfället, kanske kommer jag tillbaka efter vikariatet som sagt. Jag fick reda på hur det gick för mig förra helgen - hur många som kom av de jag bokat in. Antalet var kanske inte så många men procentuellt så var det riktigt bra! 9 av 11 - nästan 82%. Det gav hon mig väldigt mycket beröm för, de har nämligen som mål att man ska få dit 30% av de man bokat in. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress