Rebecca

00:42
Herrejösses vad klockan tickar på, borde legat i sängen för en timme sedan - minst! Får snart krypa ner med andra ord, upp vid sju imorgon igen. Back to work, fixa med de nytryckta tidningarna - där jag faktiskt gjort en hel del. Känner mig riktigt duktig. Ett Vimmel, ett Fråga Lund, och över hälften av alla produktfoto. NICE!

Nu fattas det bara att jag ska ta mig tiden att ringa Skara Sommarland inför sommaren, skulle verkligen behöva ett jobb. Där jag får betalt alltså. Godnatt!
Emelie

Sv; Tack så mycket för din fina kommentar!



Ha en bra dag :)

anniepiie

Ahh det gäller nog att höra efter i tid om sommarjobb, håller tummarna för att du får där! :) SV: men precis, den ser säkert inte ens begagnad ut. är den bra da, trivs du med den? :) åhh vilka goa tider!! Själv går jag ibland 8-6 annars 9.30-17.30. Och när jag jobbar och får betalt blir det ju olika! :) Hoppas att du har en bra dag. kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress