Rebecca

the latest –
Ciao bella! Jag känner ett sånt sug efter att få skriva här, men har inte ett skit att skriva om - tyvärr. Dagarna har gått i ett. Fredagen spenderades åt jobb och bio med pappi och syster på kvällen. This Means War såg vi på, rätt bra faktiskt, men salongen var knappt halvfull fast att det var premiär. Vi hade egentligen tänkt se Mission Impossible men eftersom att min syster inte är femton så vågade vi inte chansa...

Lördagen gick åt till att köra bil till kusinerna och sedan fira min äldsta kusin, som jag redan skrivit. Satt uppe till tre och snackade ungefär och sedan sov vi tills klockan var tolv på söndagen. Söndagen spenderades åt en lång runda i solen tillsammans med pappa och faster, även min syster en liten stund men hon väjde av efter en halvtimme. Körde hem till farmor & farfar och åt innan vi åkte hem. Även då körde jag! Körde inom mamma för att hämta min alla hjärtans dag present från Jesper som kom nu i veckan :)

Kvällen spenderades framför teven. Så ska det låta, Top Model Sverige, Äkta Människor och Familjen är Värre är det vi checkade in. Goda kanelbullar tryckte vi i oss också! En relativt "tidig" läggning blev det och sedan upp imorse för att ta sig till jobbet/praktiken. Har gått lite ärenden, fotograferat balklänningar + väskor, fixat så att jag kan låsa upp den nya telefonen, och lunchat med två av mina "kollegor". Trevligt trevligt, nu ska jag alldeles strax packa ner och bege mig till bussen, puss på er!

Min fin-fina alla hjärtans dag present från Jesper! 

Linda

va fint:D

Denise 22 - mamma till Kevin 6

Vilken gullig pressent!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress