Rebecca

VALENTINE'S DAY

Valentine's day. Imorse när vi satt på möte hela "arbetslaget" så ringde det på dörren, en gick för att öppna och kom tillbaka med ett blombud. "Vem kan detta vara till? Nu är ni allt nyfikna va?", och så gick hon fram till mig. Så gulligt! Mötet stannade av och så kollade alla på lilla mig när jag med skakiga händer försökte få bort pappret som var runt blommorna... Där gömde sig fem röda rosor, en gullig liten hälsning och en chokladask. Så rörd. Så fint! Tack så mycket min älskade Jesper! Synd att vi inte kan vara tillsammans en dag som denna...

Sasha

Åh vad gulligt :)

Jeanette

Hej. Vad gulligt!! :) Jag har gjort en videoblogg om min hund Maja, kolla gärna <3



http://jeanettefredriksson.blogg.se

Sofie Aina

Gud va gulligt!

AMANDA FALK

åh gulligt, underbart med rosor :D

Sv: sorry för sent svar men i dubai kan man plugga precis vad som helst i stort sätt, finns det mesta ;) jag ska ju bara plugga engelska till att börja med men sen kanske det blir business, economics, politcs eller liknande, marknadsföring och entrepenörskap är jag också intresserad av :D

Ha en fortsatt fin kväll, sov gott sen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress