Rebecca

30 januari
Vilken fullträff! Imorse missade jag en buss jag kunde ta, fick då ta en som gick 10 minuter senare - inte särskilt farligt med andra ord, däremot blev det lite kallt. Men jag fick en glad överraskning efter bara en hållplats. Där kom en härlig människa från gruppen. Vi satt och snackade enda in till Lund :) Hur trevligt som helst!

Praktiken var rätt lugn för min del. Var först med på mötet som de har varje måndag sedan fick jag mest springa ärenden. Jag fick visserligen även göra en produktfotografering till nästa nummer som kommer ut på torsdag, tror jag att det är. Rätt kul, men lite läskigt, jag har ju aldrig gjort det innan - VINKLAR!! Men det gick bra, två solglasögon och ett par glasögon från Specsavers... Sedan var det inte mycket mer, trevliga människor i alla fall. Bussen hem, fick vänta i Staffanstorp tillsammans med min syster och så tog vi tillsammans bussen därifrån.

Hem till pappa, packa och sedan hämtade mamma oss där. Hem hit, räknat matte men syster, dukat och fixa dricka, ätit, diskat, räknat mer matte, kollat teve och nu sitter jag här. Snart lägga mig, upp tidigt imorgon igen. Praktik, hoppas att jag får göra mer då!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress