Rebecca

30 juli

Min helg har varit super. Jesper kom ner i fredags så jag har tillbringat den tillsammans med honom. Vi har mest varit hemma, fixat och donat lite. Ja, hjälpt till där hemma. I lördags var vi alla fyra (Jesper, mamma, syster och jag) och kollade på bio. Nya Spider-Man. Det verkade som att alla tyckte att den var bra :).

 

Igår var det sista dagen. Jesper och jag tog en promenad på ungefär en timme. Körde och handlade och sedan kom mormor och en av hennes vänner. Åt lunch allihopa och sedan var det dags för Jesper att bege sig hemåt. Mormor och hennes vän stannade en stund till. Satt och snackade, och fikade.

 

Kvällen ägnades åt att titta igenom mina val inför höstens eventuella studier (sista svarsdag idag) och sedan åt vi varma mackor framför teven och en film, It's Complicated. Bra film det med tyckte vi.

 

Nu är det back to WFY. Sista helveckan startar idag. Från och med nästa vecka ska jag bara gå två halvdagar (9-12.30) per vecka, fram till jul, om jag inte hittar någon annan sysselsättning, som jag förhoppningsvis gör.

LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, bra att du har polisanmält iaf! Men vad drygt att inte veta vilka de är som gör det... Fast det är väl meningen kanske, annars hade det ju varit väldigt lätt att sätta dit dem men ändå... Hoppas verkligen du får ordning på allting och att polisen lyckas hjälpa dig!

Låter som du har haft en bra helg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress