Rebecca

En sån dag

Oh-de-lally, Oh-de-lally, Hoppsan vilken dag. Oh-de-lally, Oh-de-lally, Hoppsan, en sån dag... Upp sju, bege sig mot tidningen 45 minuter senare. Möte med tha boss, fixa lite snabbt med gårdagens arbete. Sedan bege sig mot Make Up Store i Lund för att kolla in Maria Montazami! Eller ja, fota till ena Vimmel-uppslaget i Lokaltidningens bilaga. Blev även bild på oss tillsammans. Tillbaka till lokaltidningen då, föra över bilderna man tagit, frankera kuvert, värma och slänga i sig mat. Packa ihop sig och bege sig mot bussen med en vända via brevlådan.. Hektiskt, men jag hann, hade till och med fyra minuter till godo!

Tog bussen till Staffanstorp och min kära grupp. Avslutning och utvärdering! Hela bunten bjöds även på fika, kaffe och sockerbulle (?) tog jag. Vid 15.15 var vi klara och då väntade några timmars väntan för mig (haha, bra mening). Snackade med Louise en stund tills "hennes" buss kom. Lite innan fem kom pappa och hämtade upp mig, och nu sitter jag på tåget upp till hjärtat. Med världens huvudvärk, usch! Lite försenade är vi, hoppas nu bara att jag hinner med bytet i Nässjö, men det borde väl fixa sig... Kram

 

Sara

fin blogg :D

anniepiie

vilken fin bild på er! :D Hon va i kalmar oxå! :P hehe Hoppas att du har haft en bra start på veckan nu. Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress