Rebecca

U-N-D-E-R-B-A-R-T
Det är så härligt och underbart - inga ord kan beskriva detta! Jag kan bara tänka mig hur fantastiska Loreen kände sig inatt, och idag när hon vaknade... Det är helt galet!

Jag läste precis en artikel om gårkvällen, om lyckönskningar från tidigare vinnare och andra kändisar. Det är helt otroligt att den kvinnan med den låten har tagit, inte bara Sverige eller Europa med storm, utan hela världen! Jag får tårar i ögonen när jag tänker på det, det är så jäkla underbart och Loreen var verkligen värd det - att ta hem hela shottaballongen!

Hon ger så otroligt mycket av sig själv. Hon är ett med låten. Hon är allt!

Euphoria, Forever til' the end of time, From now on, only you and I, We're going u-u-u-u-u-u-up.

Nästa år är det vi som håller i det, lilla Sverige, tredje gången sen året jag föddes. Då ska jag vara där! Varän det blir - jag ska vara där!

Underbar låt. Underbar röst. Underbar människa. Underbar publik.

Hör ni vilket jubel hon får?!?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress