Rebecca

MORSDAG
Morsdag... Började med en sen "morgon", jag och syster gjorde frukost (mest min syster visserligen, jag fixade med lite annat), dock inte på sängen... Sedan har dagen flyttit på mest som vanligt. Vi tar inte så hårt på det där med mors-/farsdag, man borde kanske göra det egentligen - sina föräldrar är bland det bästa man har! De ställer alltid upp för en!

Hon ställde upp för oss idag igen. Hon skjutsade oss till pappa så att vi fick duscha, jag körde men utan henne hade det ju inte gått... Satt där en stund och pratade, hur mysigt som helst, helt ensamma - bara vi! Sedan körde vi vidare till affären, handlade bland annat lite morsdag-fika.

Även om vi inte tar så hårt på det så fick hon ändå en liten "present" av mig. Ingen sak utan en mysig dag med fika ute och bio. Var/När/Hur bestämmer vi tillsammans. Jag är rätt säker på att hon uppskattar något sånt mer än att få en grej - om jag känner henne rätt.

Älskade mamma, du är världens bästa, en riktig kämpe, jag älskar dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress