Rebecca

@ Jesper

Halloj! Igår tog jag bilen upp till Jesper, jag var framme runt halv åtta vilket var en ganska bra tid då J hade varit på träning och kom hem ungefär då han också. Egentligen hade jag kunnat vara här tidigare, om jag hade åkt direkt efter WFY men jag valde att åka hem en stund. Umgås lite med mamma (har inte blivit jättemycket av det på sista tiden då hon jobbat en del), packa, ut med vovven. Körde runt halv fyra och sedan här halv åtta som sagt.

Lagade mat i form av fläskfilé och råstekt potatis, och sedan blev det ett dopp i deras nya pool - bubbelbad/jacuzzi eller vad det nu kallas när det är ute. Mysigt.

Idag har han jobbat, varit runt och hämtat saker (tårta) och handlat. Förhoppningsvis kommer han väl hem snart. Jag sitter här ganska redo för kvällens kalas. Nyduschad, påklädd, sminkad och med en fläta i håret så att det förhoppningsvis blir lite vågigt!

elin stridh

Bloglovinbyte? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress