Rebecca

lycka!
Hej på er! Igår kände jag ett enormt lyckorus eller vad man ska kalla det. Jag fick reda på hur det hade gått på två tentor. Eller, jag fick reda på att jag blivit godkänd på den ena tentan redan i torsdags men igår fick jag reda på exakt hur det hade gått... ALLA RÄTT på anatomi-tentan! Hämtade ut den igår på lunchen, på föreläsningen efter lunch sa några andra i klassen att även reslutatet på Omvårdnads-tentan hade kommit upp... Da-da-da-da-dam! Nervös som en tok loggade jag in på Scio, ville knappt titta. Där stod det: VG!! Så glad jag blev, och förvånad, hade aldrig funderat på att jag kunde få VG. Nu är det "bara" fysiologi-tentan kvar, usch säger jag bara!
 
För att fira det igår tog jag en sväng till gymmet och sprang i en timma/9 km. Till kvällsmat blev det sedan räkor och vin, Let's Dance och sedan The Hobbit, och så överraskade Jesper mig med kladdkaka och glass för att fira mitt alla rätt =)
 
Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Vi var en sväng i Kinnarp och tittade på gardiner, köpte ett grön/vitt/beige-randigt/rutigt tyg som ska sys till en hissgardin till köket. Tvättat lite, dammsugat vardagsrummet lite snabbt och så sovit. Nu ska jag nog ringa hem och höra hur det är med alla!
 
Sedan har jag även fått en fråga om var rattmuffen i detta inlägg är köpt - kort och gott; Biltema...
 
Gårdagens mumsiga kladdkaka :)
anniepiie

Mums va gott! :D Och stort grattis, va duktig du är!! :) SV: En vanlig vit skohylla på ikea bara. Normal bred tror jag! ;) bra att det går bra för dig med pluggandet! Ha de bra. Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress