Rebecca

senaste veckan
Hej på er, det var ett tag sedan nu (igen), men det händer inte så mycket som är särskilt nämnvärt just för tillfället. I förra helgen var jag hemma i Skåne. Firade min moster och hennes man på fredagen, på lördagen åkte jag och mamma till farmor en sväng, pappa tittade också in när vi var där. På kvällen sen var jag i Malmö hos en vän på inflyttningsfest och så bar det norrut igen på söndagskvällen.
 
Skolan flyter på, i tisdags testade vi på venprov (blodprov i armvecket) vilket gick galant. Då fick jag även reda på tenta-resultatet på fysiologin vilket slutade på ett G vilket jag först var jättenöjd med. I onsdags fick jag reda på exakta poäng och då var jag inte riktigt lika nöjd. Men men, ett G är i alla fall ett G, godkänd i den kursen också och slipper göra omtenta där!
 
Idag har jag suttit hela eftermiddagen och laddat för en löptur ute (Göteborgsvarvet börjar närma sig allt för snabbt nu!!) men då inte min telefon vill samarbeta har jag inte kommit ut än. Jag vill ju köra med Runkeeper och hålla koll på fart och sträcka men telefonen laddas inte - 26% räcker tyvärr inte så långt... Förhoppningsvis har det kommit igång nu så att jag hinner ut innan kvällen. Ikväll ska vi hem till Jespers föräldrar och äta skaldjur, antagligen titta på film och ta det lugnt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress