Rebecca

Fredag igen.
Då var det helg, långhelg till och med då vi inte har föreläsningar förens på tisdag igen. Vad som är bestämt för helgen är inte mycket, antagligen åker vi in till Skövde ikväll och imorgonkväll då det är Matfestival. Förhoppningsvis hinner vi även med att fixa till i lägenheten, sätta upp de nyinköpta tavellisterna och titta på kuddar, plädar och gardiner till vardagsrummet, även en matta till köket (och vardagsrummet), och lite annat smått och gott!
 
Nu ska jag nog lägga mig och läsa några sidor om mr. Grey, trött som bara den efter två nätter med lite för lite sömn följt av två morgnar av tidigt uppvaknande. Sedan borde jag väl även ta hand om disken...ibland hade det varit skönt med en diskmaskin!!
 
Jag borde klippa mig - någon som vet en bra, men inte allt för dyr, frisör runt Skövde?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress