Rebecca

DECEMBER
Dagarna springer iväg. Det är redan december, jag kan knappt fatta det! Speciellt inte när man tittar ut och får se värsta höstrusket...
 
Vi har gått den sista "riktiga skolveckan" innan jul nu. Nu är det praktik som gäller. Denna vecka är jag på en vårdcentral och under de två veckorna som följer är det återigen dags för äldreboende. Än så länge får jag mest titta på. Jag har åtminstone fått ta några blodtryck, lite puls, varit med vid EKG - satt ut elektroder. Det går bra! Idag var jag på MVC på förmiddagen och var med på några olika besök. Jag tycker dock att endast en förmiddag är lite lite. Besöken är så pass långa så man hinner inte få se så mycket olika saker. Jag var idag med på tre möten, ett första besök/hälsosamtal, ett andra besök i form av inskrivning samt en efterkontroll. Tyvärr ingen kontroll mitt i graviditeten där man skulle lyssna på hjärtljud och så vidare. Jag funderar lite på om jag skulle gå dit och fråga ifall jag hade fått vara med något ytterligare, på min fritid alltså. Med tanke på att det är det hållet jag vill åt sedan. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för!
 
Just nu tittar jag lite på egendesignade julkort, samt lite julklappar. Det börjar väl bli dags att fixa allt det där, speciellt julkorten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress