Rebecca

sista februari
Halloj! Snart sticker jag iväg till träningen, tänkte bara kika in här en snabbis först... Mina dagar består för tillfället av studier, träning, möbelletande och fix med allt runt om lägenheten (bredband, tv, försäkringar, adressändring - you name it!). Igår inhandlades en säng som levereras om 4-6 veckor - ibland går det snabbare, och så finns det några potentiella soffor och matbord. Eller ja, ett av varje men man kanske ska kolla lite lite till innan man bestämmer sig helt?
 
Imorgon får jag i alla fall nycklarna och kan börja flytta in lite smått! =)
 
Idag adressändrade jag. Det kändes konstigt och ledsamt. Då blir det ju ännu mer konkret att man flyttar hemifrån...
 
På fredag nästa vecka har jag min första tenta. Idag var jag schemalagd i Övningssalen 10.15-12 men jag och några till satt där fram till 15 och kollade på olika anatomiska modeller. Musker, skelett/ben och sådär. HOPPAS att jag klarar tentan!!
 
Nej, nu dör snart datorn. Kram!
liborius

hoppas du får en fin dag i det soliga vädret!

Mikael

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

anniepiie

Åhh va roligt att du ska flytta in och allt nu! :)Så spännande, jag håller tummarna för att du klarar tentan! :D SV: Åhh vad är det för möbler du har beställt? :) Allt är toppen!! :) Jobbar och står i, hoppas at få vara ledig nu i 3 dagar så jag får varva ner lite... Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress