Rebecca

2013
Gott nytt år på er alla!! Min nyårsafton spenderades i Malmö tillsammans med älsklingen, Alicia, Malin, Malins bror och två vänner till dem. Inte så många, men det var trevligt! De bjöds på god mat och efterrätt, sedan vid 12-slaget gick vi ut och tittade på raketerna och skålade i champagne. Resten av kvällen/natten satt vi och snackade. Vid två tog dock Jesper och jag bussen till Staffanstorp där bilen stod. Resten av gänget skulle dra ut men då bussen slutade gå halv tre + väldigt långa köer åkte vi hem istället. För att sumera var det en väldigt trevlig kväll i alla fall! :)
 
Idag har vi bara tagit det lugnt. Sov länge, åt pizza till kvällsmat framför TVn och sedan skjutsade jag J till tåget eftersom att han var tvungen att åka hem, jobba imorgon. Jag måste upp tidigt imorgon jag med. Vi ska till Kristianstad, jag och pappa.
 
Alldeles strax läggdags med andra ord, men först hänga upp tvätten som jag körde igång tidigare idag.
Linda Lövberg Hjären

var bra att nyår blev lyckad! :)

Anniepiie

Låter som en jättebra nyårsafton!! :) sv: åh va kul, har du hittat något boende än? Brukar vara svårt att hitta bra studentbostäder! :p ha en fortsatt bra kväll nu!! :) kramar

Liborius

lät som en bra nyår:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress