Rebecca

J U N I
Juni är här, skolan är slut och jag kan inte förstå att detta året har gått så fort hittills. Det har hänt så mycket. Börjat på högskola och flyttat hemifrån, och så några tråkiga saker...
 
Just nu går jag introduktion på hemtjänsten här i byn vilket jag tycker fungerar bra. Jag har varit där igår och idag (7-16 samt 16.15), och så har vi även bokat in morgondagen 7-13.30, samt torsdag-fredag 16-22. Därefter blir det lite "ledigt" då det är två studenter nere i Skåne, plus att min underbara syster fyller 15 (fattar inte att hon är så stor!!). Veckan därpå blir det en kurs i delegering så att jag kan dela medicin till brukarna. Sen kan jag börja jobba på riktigt!! Antagligen så blir det jobb där hela sommaren, jag har i alla fall möjlighet till det.
 
Jag väntar även på resultaten från mina två senaste tentor som jag skrev förra och förr-förra veckan, håller tummarna för att de ska vara godkända. Jag vill verkligen inte ha det hängandes efter mig nu i sommar...
 
Den gångna helgen var jag och Jesper nere hos min pappa. Vi firade min syster och hjälpte till med renoveringen där hemma. Eller ja, vi var mest iväg och slängde massa skräp på soptippen :) Mysigt att vara hemma i alla fall, och nu blir det som sagt snart igen 
anniepiie

händer mkt på ett år! :) du är så duktig so pluggar och kämpar på. Kul att det går bra för dig på hemtjänsten. Jag jobbar oxå för fullt och står i, bloggen hamnar verkligen åt sidan tyvärr... Men kikar in här så fort jag får tid och lust! :D Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress